Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki bądź totalne
erekcja
wyłączenie wszelkiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej albo dobrej masy ciała także może ujemnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.