5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra

Żeby poprawić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis bez recepty